وبلاگ

خرید آسانسور برای خانه دوبلکس

همراهان عزیز ضامن صنعت خرید آسانسور برای خانه دوبلکس همواره به یک ضرورت تبدیل شده است. ممکن است برای شما نیز اتفاق بیفتد که در اینگونه خانه ها و ساختمان ها کمبود آسانسور به طور فاحشی به چشم خورد. در برخی از منازل دوبلکس متأسفانه بیشتر افراد به آسانسور اهمیتی نداده و به مرور این کمبود به شکل نیاز خود را ظاهر می کند. اگر شما نیز قصد دارید که از این قابلیت بهره مند شوید با ما همراه باشید تا نکات کلیدی در رابطه با خرید آسانسور برای منزل دوبلکس به سمعتان برسانیم که مطمئناً کاربردی و مفید خواهد بود.

آسانسور خانگی چیست؟

آسانسور خانگی وسیله برای سهل کردن جابجایی و انتقال بین طبقات مختلف در داخل ساختمان های اداری و مسکونی است. با توجه به اینکه قبلاً نصب آسانسور در ساختمان های زیر ۵ طبقه الزامی نبوده عمدتاً ساختمان های قدیمی فاقد آسانسور هستند. اما امروزه نیاز به آسانسور خانگی یا همان آسانسور خانگی هوم لیفت به شدت حس می شود که دلیل آن بالا رفتن میانگین سن جامعه در کشور و در نتیجه پایین بودن سطح سلامتی و توان حرکتی افراد است. این حس نیاز تا حدی است که امروزه شاهد این هستیم که در خواست نصب آسانسور خانگی (هوم لیفت) نسبت به ساختمان های نوساز و همچنین میزان تقاضای خرید آسانسور خانگی در سال های گذشته به مقدار قابل توجهی افزایش یافته است.

در ساختمان هایی که فضای مورد نیاز برای نصب آسانسور هیدرولیک تعبیه و تعیین نشده برای نصب آسانسور خانگی هوم لیفت نیاز به تخریب و تغییر در سازه ساختمان است که این امر سخت و پیچیده و هزینه بر خواهد بود اما با استفاده از نظرات و مشاوره کارشناسان فعال و هوشمند ضامن صنعت این مشکل مرتفع خواهد شد بدین طریق که با ایجاد بخش مهندسی و محاسبه استقامت سازه بهترین فضا را برای نصب آسانسور تعیین می کنند و موانع موجود برای نصب آسانسور خانگی را از میان برمی دارند.

مشکلی که ممکن است در نصب آسانسور هیدرولیکی خانگی به وجود بیاید عدم وجود برق ۳ فاز و امکانات لازم برای دریافت برق ۳ فاز است نکته دیگر که اهمیت کمی هم ندارد گران بودن کنتر برق ۳ فاز است. هیدروفراز با طراحی خلاقانه و هدفمند طراحی های خود را به گونه اجرا می کند که عدم وجود برق ۳ فاز مانعی برای نصب و راه اندازی آسانسور خانگی هوم لیفت نباشد.

عدم نیاز به بازرسی استاندارد آسانسورهای خانگی هیدرولیکی زمینه برای سواستفاده سودجویان فراهم است که با استفاده از متریال غیراستاندارد و نامرغوب و ناآگاهی از اجرای تخصصی سیستم های هیدرولیکی از موارد ایمنی آسانسور فاکتور بگیرند در نتیجه بعد از نصب و راه اندازی آسانسور به مرور دچار مشکلات عدیده ای می شوند که بسیار خطرناک بوده و ممکن است علاوه بر خسران مالی، مرگ آفرین باشد.

ضامن صنعت به عنوان یکی از ارحج ترین ها در سرویس و نگهداری آسانسور هیدرولیک خانگی با اشراف کامل به مسایل فنی بسیار موفق عمل کرده و سرمایه ای چون رضایت مندی مشتریان را در کارنامه درخشان خود دارد. بسته به نوع معماری ساختمان می توان آساسنسور خانگی را در قسمت های مختلف ساختمان نصب و اجرا کرد. مکان هایی چون راه پله، نمای بیرونی ساختمان و یا هر فضای کوچک و بزرگی می تواند برای نصب آسانسور خانگی مناسب و ایده آل باشد.

ابعاد آسانسور خانگی و کوچک و بزرک بودن آن تاثیری بر کیفیت و کارآمدی آن ندارد و این نوع و کیفیت قطعات و لوازم مصرفی و تعهد و تخصص مجریان و نصب کننده آسانسور خانگی است که تعیین کننده است. مجری آسانسور موظف است توضیحات لازم و مناسب در مورد انواع قطعات و لوازم مصرفی آسانسور را به کارفرما یا خریدار بدهد و حتی در صورت لزوم نمونه واقعی قطعات را به مشتری نمایش دهد تا مشتری با خیال آسوده و مطمعن خرید آسانسور خانگی با کیفیت بالا و قیمت منطقی را انجام دهد. در نتیجه مشتری بهترین آسانسور خانگی را که برای سلیقه و نوع کاربردش ایده آل است را انتخاب می کند.

نگاهی بر ضرورت نصب آسانسور برای خانه دوبلکس

با خود تصور کنید، یک بیمارستانی که دو یا سه طبقه دارد، اگر در آن آسانسوری وجود نداشته باشد که بیماران به راحتی جا به جا شوند و یا جابجایی و انتقال وسایل بین طبقات مختلف با سهولت انجام نگیرد، چه معضلاتی می تواند در پی داشته باشد؟ دقیقاً خانه های دوبلکس نیز به همین صورت هستند.

آسانسور می تواند یک رابط بسیار عالی میان دو طبقه باشد و جا به جایی وسایل و انتقال ابزارها به راحتی هر چه تمام صورت می پذیرد. با خرید آسانسور برای خانه دوبلکس دیگر مشکل جا به جایی نخواهید داشت.

اگر در خانه فرد مسنی نیز باشد که عبور از پله ها برای او یک معضل محسوب گردد، آسانسور می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد. حال جدا از آن امروزه با توجه به مدرنیته شدن و توجه به دکوراسیون خانگی، بحث زیبایی و طراحی دکوراسیونی محشر، به شدت مورد توجه است.

آسانسور خانگی برای خانه های دوبلکس به جرات می توانیم بگوییم که منظره ای خارق العاده و دیدنی ایجاد کرده و فضای خانه بزرگ شما را مدرن و جذاب نشان می دهد. شاید مشکل برخی از افراد برای نصب آسانسور، هزینه و قیمت باشد، اما پارس ایمن بالابر برای خرید آسانسور برای خانه دوبلکس نیز پیشنهاداتی دارد، با ما باشید.

نکاتی در رابطه با خرید آسانسور برای خانه دوبلکس

ببینید دوستان ما در کل برای راهنمایی شما جهت خرید آسانسور برای خانه دوبلکس در تهران ۴ پارامتر را در نظر داریم که بسیار نیز مهم هستند.

  • خرید آسانسور متناسب با فضای خانه
  • انتخاب یک شرکت معتبر و مجرب در این حوزه
  • قیمت مناسب دستگاه
  • برخورداری از استانداردهای ایمنی آسانسور

این ۴ پارامتر در خرید آسانسور برای خانه دوبلکس بسیار حائز اهمیت هستند. اگر به این راهنما توجه کنید در هنگام خرید می تواند کمک شایانی به شما کند. دیگر همه ما می دانیم که آسانسور ها چه نقش مهمی در زندگی انسان ها دارند. برای خرید آن یکسری نکاتی است که حتما باید توجه گردد.

  1. خرید آسانسور متناسب با فضای خانه

همیشه در انتخاب آسانسور داخل خانه دوبلکس به عواملی همچون ظرفیت و ارتفاع آسانسور توجه داشته باشید تا بعد ها دچار مشکلات نشوید. آسانسور خریداری شده باید کاملا متناسب با فضای خانه باشد.

  1. انتخاب یک شرکت معتبر و مجرب در این حوزه

شرکت های زیادی هستند که در حوزه فروش آسانسور برای خانه دوبلکس به فعالیت می پردازند اما آیا به همه آنان می توان اعتماد کرد؟ به دنبال شرکت های معتبری باشید که می دانید امنیت و اورجینال بودن قطعات در آن ها حرف اول را می زند.

  1. قیمت مناسب دستگاه

صرفه جویی در قیمت و اهمیت دادن به آن نکته دیگری است که می تواند به شما در خرید آسانسور برای خانه دوبلکس کمک کند.

  1. برخورداری از استانداردهای ایمنی آسانسور

یک آسانسور خوب و کامل، به آسانسوری گفته می شود که کاملا ایمن و مطمئن باشد و تمامی استانداردها نیز در آن رعایت شده باشد.

راهنمای خرید موتور آسانسور برای خانه دوبلکس

معمولا موتورها یکی از مهم ترین بخش های یک آسانسور محسوب می گردند. نیرویی که موجب می گردد آسانسور توان جابه جایی داشته باشد، از موتور تأمین می گردد که در هنگام خرید آن نیاز است توجهات لازم را داشته باشیم.

موتورها انواع گوناگونی دارند که می توان به موتور گیربکس تک سرعته، موتور گیربکس دو سرعته، موتورهای هیدرولیکی و … اشاره کرد. توان و قدرت موتور از نکاتی هستند که بسیار مورد توجه قرار گرفته و حتی در قیمت آسانسور خانه دوبلکس نیز تاثیر گذار هستند. با توجه به اینکه شما آسانسور را در داخل خانه قرار می دهید، حتما باید به میزان سرو صدای موتورهای آسانسور نیز توجه داشته باشید.

موتورهای گیرلس می توانند انتخاب خوبی برای خرید آسانسور برای خانه دوبلکس باشند. در هنگام خریداری و انتخاب موتور آسانسور در خانه دوبلکس به مصرف انرژی نیز دقت کنید. برخی از موتورها انرژی زیادی گرفته و برخی دیگر در مصرف برق صرفه جویی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

قیمت آسانسور خانه دوبلکس 

آسانسور ها در ابعاد و اندازه های گوناگونی جهت خانه های دوبلکس طراحی می شوند که هر کدام با توجه به پارامترهایی که دارند، قیمت های متفاوتی را نیز شامل می گردند.

قیمت آسانسور ها معمولا با توجه به نوع آسانسور ( هیدرولیکی یا وینچی)، ظرفیت و طول عمر دستگاه، کابین آسانسور، میزان اتوماتیک بودن آسانسور و بسیاری از عوامل دیگر که متفاوت بوده و بر میزان قیمت آسانسور برای خانه دوبلکس تأثیر گذار هستند. اگر شما قصد خرید آسانسور برای خانه دوبلکس را دارید، پیشنهاد می کنیم که با ضامن صنعت تماس حاصل نمایید.

مزیت های آسانسور خانگی

۱-  استفاده از حداقل فضا
۲-  ظاهری چشم نواز، لوکس و شیک و در عین حال با ایمنی بالا
۳- کمترین لرزش و صدا
۴- عدم نیاز به موتورخانه در بالای چاهک آسانسور
۵- استفاده از برق تکفاز
۶- استهلاک پایین و درنتیجه عمر طولانی تر
۷- سرعت بالا نسبت به سایر انواع آسانسور
۸- عدم نیاز به دیوار کشی اطزاف آسانسور
۹- استفاده از سیستم هیدرولیک که نسبت به سیستم کششی امنیت بیشتری دارد.
۱۰- سیستم پشتیبانی جهت فرود و خارج کردن افراد در زمان قطعی برق
۱۱- مصرف بهینه برق و در نتیجه صرفه جویی در مصرف برق
۱۲- ظرفیت مناسب کابین که تا ۵۰۰ کیلوگرم را پوشش می دهد.

 ویژگی های آسانسور خانگی

آسانسور خانگی در مکان هایی که فضای مشخصی برای نصب آسانسور تعبیه نشده گزینه مناسبی است.  آسانسور خانگی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود از جمله آسانسور خانگی تک نفره، آسانسور خانگی دونفره، مینی آسانسور خانگی، آسانسور خانگی کوچک، آسانسور خانگی هیدرولیکی، آسانسور خانگی هوم لیفت و … .
 هوم لیفت خانگی در مدل هایی چون با  کابین و نیم کابین وجود دارد  که جنس این کابین ها بنا به سلیقه و کاربرد در انواع مختلفی چون شیشه ای، استیل و … موجود است. انواع آسانسور خانگی هوم لیفت مجهز به سیستم برق اضطراری در زمان قطع برق و همچنین سیستم ترمز ضد سقوط یا پاراشوت هستند.
از بارزترین مشخصات و ویژگی های آسانسور های خانگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱- مجهز به سیستم فرمان سفارشی
 ۲- مجهز به ریموت دار و شاسی
درب ها ۳- مجهز به روشنایی و قفل برقی
 ۴- حداقل ظرفیت آسانسور خانگی از یک نفر تا حداکثر ۳ نفر است.

نصب آسانسور خانگی

با توجه به فضای کمی که آسانسورهای خانگی اشغال می کنند در نتیجه برای نصب آسانسور خانگی نیا به تخریب فضای زیادی نداریم. که این فضا حداقل برابر با ۶۶ سانتی متر است. از جک های بالارونده هیدرولیکی در سیستم جابجایی این مدل آسانسورها استفاده می شود که درون فضای آسانسور تعبیه می شود. همان طور که گفتیم نیازی به چاهک و موتورخانه نیست و تا وزن ۳۰۰ کیلوگرم را می تواند جابجا کند. در مکان هایی چون داخل راه پله ها، راه روها، منازل مسکونی دوبلکس که فضای کمی وجود دارد امکان نصب آسانسور خانگی وجود دارد که البته بهترین و جذاب ترین گزینه هم هست.
همراهان عزیز ضامن صنعت در صورتی که دنبال خرید آسانسور هیدرولیک خانگی یا مینی آسانسور خانگی هستید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ضامن صنعت تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان ما استفاده کنید. کارشناسان مجرب و متعهد ما اطلاعات لازم در خصوص انواع آسانسور بخصوص آسانسورهای خانگی در اختیارتان قرار می دهند. بعلاوه کلیه خدمات نصب و راه اندازی انواع بالابر و آسانسور نظیر: بالابر مغازه، بالابر فروشگاهی، بالابر صنعتی، بالابر خانگی و …  را با قیمت مناسب و منطقی خدمتتان ارائه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
آواتار موبایل
Main Menu x